Vrácení a reklamace

Vrácení zboží

Jako spotřebitel můžete vrátit zakoupené zboží do 14 dnů. Bez udání důvodu. Pokud zboží kupujete jako firma (na IČ), právo na odstoupení vám nevzniká. Důležité je oznámit nám odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Zboží pak můžete poslat později. V případě odstoupení od smlouvy máte také nárok na proplacení dopravy zboží k vám. (pokud máte dopravu zdarma, nárok na proplacení dopravného nevzniká)

Jak postupovat

  • Doporučujeme projít si Poučení o právu na odstoupení od smlouvy.
  • Pokud chcete zboží vrátit, napište nám na email toplo@toplo.cz.
  • Následně nám pošlete zboží na adresu Josef Kůra, Šámalova 78, 61500 Brno - Zábrdovice. Se zbožím pošlete formulář pro odstoupení od smlouvy nebo stačí faktura, která vám přišla se zbožím.
    Zboží nemusí být v původním obalu, ale je nutné ho dobře zabalit, aby se při přepravě nepoškodilo
  • Peníze posíláme na bankovní účet do 14 dnů po obdržení zboží. (většinou ihned)

 

Reklamace

V případně reklamace nás určitě kontaktujte na email toplo@toplo.cz nebo tel. 775411153. Prodáváme kvalitní produkty, takže máme minimum reklamací. Proto řešíme každou reklamaci individuálně, a hlavně podle vašich potřeb. 

Pokud reklamace vyžaduje zpětné zaslání zboží k nám k posouzení, prosíme spolu se zbožím poslat i reklamační formulář a co nejpodrobněji popsat daný problém nebo závadu. Zboží pošlete na adresu Josef Kůra, Šámalova 78, 61500 Brno - Zábrdovice

Na vyřízení reklamace máme 30 dnů. Samozřejmě vše chceme vyřešit co nejdříve, ideálně obratem.

 

Poškozené zboží při dodání

V případně, že vám přijde nekompletní nebo poškozené zboží, ihned nás kontaktujte na  tel. 775411153.

  • Pokud vám přijde zboží s výrazně poškozeným obalem, zboží spolu s přepravcem rozbalte a podívejte se, zda je poškozené. Následně sepište s přepravcem protokol, kde vám potvrdí, že je obal, případně zboží poškozeno. Zboží vám vyměníme a problém budeme řešit s dopravcem. 
  • V případě, že je obal poškozen a nejste si jisti, zda je zboží (např. elektronika) v pořádku, zboží nepřebírejte a nechte to poslat zpět k nám! Pošleme vám nové, ať máte jistotu, že vaše zboží bude v pořádku.

Pokud zboží od dopravce přeberete, potvrzujete tím, že je vše v pořádku a zpětně nejsme schopni poškození u dopravce reklamovat.