Vrácení a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ JE URČITĚ MOŽNÉ

Jako spotřebitel můžete vrátit zakoupené zboží do 30 dnů. Bez udání důvodu. Pokud zboží kupujete jako firma (na IČ), právo na odstoupení vám nevzniká. Nicméně, snažíme se vždy vyhovět našim zákazníkům, takže určitě zavolejte a domluvíme se.

JAK POSTUPOVAT

  • Zavolejte nebo nám napište. Vratek máme opravdu velmi málo, takže každou řešíme se zákazníkem individuálně. Stačí, když nám vrácení zboží oznámíte a zašlete zpět k nám na korespondenční adresu.
  • Doporučujeme projít si Poučení o právu na odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nemusí být v původním obalu, ale je nutné ho dobře zabalit, aby se při přepravě nepoškodilo
  • Peníze posíláme na bankovní účet ihned po obdržení zboží.

 

REKLAMACE ŘEŠÍME JINAK

Reklamací máme velmi malé množství, proto k nim přistupujeme individuálně. V případě reklamace nás určitě kontaktujte na email toplo@toplo.cz nebo raději na tel. +420775411153. Ideálně ještě v době, kdy je zboží namontované. Lze tak vyzkoušet, zda je opravdu nutné posílat zboží k nám na otestovaní. Ničeho se nebojte. Je nám jasné, že námi prodávané zboží je většinou nutné demontovat, takže to většinou řešíme zasláním nového kusu, aby bylo možné při demontáži rovnou vyměnit kus za kus. Až následně pak řešíme klasický reklamační proces a posouzení reklamace. Není nutné vyplňovat žádné reklamační dotazníky, ale určitě od vás potřebujeme informace ohledně závady nebo chování výrobku.

Nehrajeme si na nějakou zákonnou lhůtu 30 dní. Pokud to situace dovoluje, snažíme se vše vyřešit obratem. 

 

Poškozené zboží při dodání

V případně, že vám přijde nekompletní nebo poškozené zboží, ihned nás kontaktujte na  tel. +420775411153.

  • Pokud vám přijde zboží s výrazně poškozeným obalem, zboží spolu s přepravcem rozbalte a podívejte se, zda je poškozené. Následně sepište s přepravcem protokol, kde vám potvrdí, že je obal, případně zboží poškozeno. Zboží vám vyměníme a problém budeme řešit s dopravcem. 
  • V případě, že je obal poškozen a nejste si jisti, zda je zboží (např. elektronika) v pořádku, zboží nepřebírejte a nechte to poslat zpět k nám! Pošleme vám nové, ať máte jistotu, že vaše zboží bude v pořádku.

Pokud zboží od dopravce přeberete, potvrzujete tím, že je vše v pořádku a zpětně nejsme schopni poškození u dopravce reklamovat.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení